:::Selamber:::: September 2009

cari dalam selamber X

If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Monday, September 14, 2009

salam aidilfitri

salam...tidak lama lagi kita akan menyambut hari raya aidilfitri untuk tahun 2009...buat masa sekarang nie aku takde prepair pape lagipun ntuk hari raya nanti...tak tau la mase mane aku nak pegi beli baju raye..baju melayu pun tak beli lagi ni,biase-biase aku beli kain je soh orang jait...taun ni tak sempat la plak..al-maklum la..bizi je memanjang..hari nie hari last aku leh rehat,lepas nie aku keje siang sapa ke malam,sapa ke malam raya tuh...nak cari duit raya punye pasal,terpaksa la korban kan sikit waktu enjoy..huhuhu...sebelum nie aku keje kat kedai perabot haji nordin kat paloh tu...sekarang nie aku jual kat atas basten (stetsen bas)...kalau nak ikut kan memang la keje kat perabot tu gaji mahal dari atas basten tu,tapi tak larat la nak kije siang malam sapa malam raya...lagi pun kalau kije kat basten nie bleh dah jimat untuk baju raya..safe la dalam RM100...huhuhu...bukan nak berkira sangat untuk raya nie...tapi lepas raya nie kene pakai duit plak..nak bayar tu nak bayar nie...kalau nak citer memang pendek,tapi malas nak citer la..huhu...kalau ingat balik tahun-tahun lepas,memang banyak aku trima kad raya..sekarang nie dah kurang la..sebab sume dah beso panjang,jadi tak sempat la nak tulis menulis kad nie..ape tah la nak pergi ke pejabat pos untuk poskan kad diorang tuh...aku sendiri pun tak sempat nak pergi beli kad raya untuk orang lain..huhuhu,.,jadi sementara ada kesempatan ni,aku nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin..mintak ampun mintak maaf dari hujung rambut sampai ke hujung cekam la yea..huhuhu...mintak maaf banyak-banyak....

:::Selamber X:::
:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd