:::Selamber:::: 2 perlawanan

cari dalam selamber X

Blog_iklan
If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Monday, August 31, 2009

2 perlawanan

salam kepade semua...sekarang nie aku memang kurang post kat blog nie kan..almaklum la...sibuk je memanjang,kalau tak sibuk pun takde mud nak menaip...pada baru-baru nie(tak la baru mane pun) aku terfikir satu idea yang aku rase cukup baik dan tidak perlu diperbincangkan dengan yang lain,.,.huhuhu...aku nak kumpul semua awok-awok kat mdq dulu wat pertama kalinya...dengan menggunakan otak aku yang bergeliga diatas anugerah yang maha esa nie,aku nak buat perlawanan futsal sebagai program utama untuk kumpul semua awok-awok dulu...sebab kalau nak buat mende lain memang susah budak-budak nie..kalau bab main memang laju la...huhuhu...jadi aku contact sume orang ajak main futsal...semua nampak cam beres je..jadi aku tempah court futsal hazlan soccer kat kuala ibai nung..memang jauh sket..sebab kat court oxford jeram penuh blake sampai 1minggu tuh...aku wat seminggu sebelum puase,mungkin masa tu orang nak lepas geram kat futsal kot sebelum masuk bulan ramadhan nie...pada malam ondaway tuh ade la jugak 2-3 orang yang kata tak boleh pergi la nk pergi lewat sket la..macam-macam hal..bimbang jugak takut tak jadi program yang aku wat nie..huhuhu,.,jadi bila aku sampai je kat k.ibai tuh,sume yang aku contact ade...cume sorang je yang tak dapat datang atas sebab-sebab yang boleh dielakkan,tapi ye nak langgar jugak,.,huhuhu...antara yang ada malam tu,burn,medang,jondey,marwan,piak,peja,sapik,sayuti,chem,sero...ramai jugak la...sayuti tue rela datang dari kemaman semate-mate nak jumpa awok-awok,time kaseh banyak2 la year!...dan aku harap dapat wat lagi lain kali supaya hubungan kite nie tak putus sampai ke akhirnya...

pada 2,3 hari selepas itu,pihak Persatuan Lepasan Pelajar Darul Taqwa(PLPDT) menganjurkan satu perlawanan futsal kat tok jembal...tapi perlawanan bukan dikhaskan untuk bekas pelajar darul taqwa je,ia terbuka kepada semua...program nie pihak penganjur buat haru jumaat sehari sebelum puasa pada baru-baru ni....aku pun turut join jugak la..tapi aku join bukan atas nama kudqi,tapi atas nama H@K(haji abdul karim) hehe...sponsor utama tue,aku bergabung dengan pasukan kedai H@K tu,sebab dia tak cukup orang,sempat jugak aku import azmi(penyerang lincah) dengan Burn(back kental) huhuhu...dengan semangat yang aku ada nie sebagai goal keeper,cukup setakat mara ke suku akhir je,masa suku akhir tu pasukan aku tewas dengan pasukan kudqi junior 2-1 ..antara yang turut memeriahkan lagi program ini bekas pemain kebangsaan anak didik madrasah darul taqwa,tengku ape ntah lupe plak..heheh..beliau pun turut turun padang..tapi malangnye balik awal,sampai kat peringkat seringan je..terima kasih banyak-banyak kepada pihak penganjur perlawanan futsal ni...harap dapat lagi menganjurkan program sebegini bagi mengeratkan lagi silaturrahim kita...

No comments:

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd