:::Selamber:::: Akademi Kepimpinan Mahasiswa (AKM)

cari dalam selamber X

If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Tuesday, March 31, 2009

Akademi Kepimpinan Mahasiswa (AKM)

Hari khamis baru nie aku ade menyertai program AKM nie bukan dengan sukarela tapi ade la jugak unsur-unsur paksaan..sebab program nie sepatutnya untuk Timbalan pengerusi,setiausaha dan bendahari sahaje..aku nie AJK biase je..tapi xpasal2 kne masuk plak...hari pertame tue biase je,cume yang tak biase nye kene jadi penghulu bagi semua peserta lelaki..bagi peserta perempuan plok w.hashimah yang jadi penghuluwati bagi peserta perempuan...dah la kene pakse masuk program tue,pastu kene jadi ketua plak...susah-susah....hari kedua plak aku cabut lari la...huhuhu....tapi dh bagtau kat penganjur progarm tue..aku lari pergi makan ketam kat umah kawan member aku nie..tapi aku kenal jugak la diye nie...saje gie jalan-jalan,sebab aku nie memang pantang klu orang ajak gie jalan mane-mane...huhuhu,.,.sebelum balik tue makan ketam lu..mnde peberet aku tue,.,lame dh aku nk makan ketam tue..huhuhu....lepas magrib tue aku masuk blik ke dalam program tue...hari ketiga macam biase cuma banyak mnde sket la kene buat..kene prepair untuk sesi perbentangan je...memang kelam kabut sket mase tue....tapi yang paling aku x sangke dapat tempat pertame dalam sesi perbentangan tue..huhuhu..bangge2...nie la orang panggil nasib,walaupun pada mulanya kene pakse,tapi memang berbaloi la...aku nasihatkan pada korang yang bace nie,klu ade peluang yang mcam nie jangan lepaskan..sebab mase nie la kite nk blajo berpesatuan..kekgi bile dh beso panjang susoh dah nk blajo..k guane..so,pham2 la yerk!

No comments:

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd