:::Selamber:::: Kem Remaja

cari dalam selamber X

If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Sunday, March 22, 2009

Kem Remaja


Baru-baru nie aku kene jadi fasi kat merang,anjuran pas kawasan hulu terengganu..2hari sebelum tue aku dengar orang bagitau kat aku kene jadi fasi untuk budak-budak je...sapa je mase nk pergi tue ade la hamba allah nie ye bagitau umur budak-budak tue 18-23 taun je,,,kecut perut aku...nak ke tak nak kene pergi la jugak...aku nie mude lagi dari diorang tue...mane la tau kot terlepas cakap ke lobam bijik mate den....huhuhu,.,..hari pertame malam pertame tue sesi ta'ruf..aku selaku fasi kene memainkan peranan yang sebaik mungkin la..nasib baik ade khair samsudin sebagai penolong kanan,tak la rase cemas sangat...sesi ta'ruf berjalan macam biasa..xde pape yang tak diingini berlaku....esok tue plak ade permainan untuk semua peserta kem remaja nie..seronok tengok diorang semua nie bermain...maklumla time remaja nie kene main macam budak-budak....huhuhu...aku pun join sekaki jugak la...xkan nk tengok je orang tengah main kan,,,..aku ade jugak buat2 sembang dengan diorang sume tue,xde la teruk sangat macam yang aku pikirkan...bahkan hormat aku sebagai ketua...kire ok la tue kan...hmm,.,.lepas semua selesai,pembahagian hadiah sebagai semi penutup dan di akhiri dengan makan tengahari sebelum pulang ke destinasi masing-masing,.,aku harap semua peserta nie dapat memanfaat kan 2hari 1malam tue sebagai program yang mampu membuat mereka sedar akan kesilapan dan kesalahan masing-masing...insyallah... more picture

No comments:

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd