:::Selamber:::: M.A.R.A.H

cari dalam selamber X

If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Sunday, June 21, 2009

M.A.R.A.H



1. Bila last sekali aku kena marah?
- ntah la..sebab dalam sehari tu ade dalam 5 waktu semayang aku kene marah-

2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh dia..
- selalu kene marah ngan saing2 sebab aku wat diorang tensen..hehehe-

3. Apakah tindakan anda bila kena marah?
- biase-biase aku marah dia balik..tak pun lari je la,.,hahaha-

4. Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
- ."rezak nggoh...hok tu pun nak maroh"-


5. Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
- memang aku bentes r kaki beliau tuh mase main bola karang!!-

6. Rasanya bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? Or siput tepi pasu? Or pokok daun semalu?
- aku lepas kat teman sebilik aku atau kat orang sekeliling yang lalu lalang-

7. Apakah ucapan anda pada orang yang suka marah2?

- cheerss,.,atau yang lebih tepat,ciss!..-

7. Apakah cara untuk anda mengatasi amarah anda?

- gie sepak bola..paling tak pun gie tido la,,..-

1 comment:

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd