:::Selamber:::: Aku dok reti doh

cari dalam selamber X

If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Sunday, May 10, 2009

Aku dok reti doh


Salam,.,hmm,.,aku ade criter la sket nak kongsi ngan korang sume,.,ade la mase aku gie lepak-lepak kat mydin mall terengganu tue...aku gie ngan sepupu aku,.,pahtu lame ngat dok tilik-tilik barang nie spupu aku nk pergi toilet..aku pun tumpang la skaki kan,.,,bile dh sudah blake keje kat dalam toilet tu aku kuar la tunggu sepupu aku tue,..pahtu aku tengok ade la sorang kaum hawa nie dia berlagaj cam orang lelaki,dengan pakai jaket nye,rambut pendek,baju besar konon2nye xnak bagi nampak la tue,.,dengan selamber je dia masuk toilet lelaki...kalau nak kate x prasan memang mustahil la,.,sebab papan tande tue dah terpampang kat pintu masuk tue.,.hmm,.,kebetulan la mase tue orang dalam toilet tue penuh,lepas tue ye pun kuar la,..,aku memang xleh r mende2 gini,rase cam tercabar je diri nie...ingat nak sound je soh kncing berdiri kat tempat kncing lelaki tu,.,huh,nasib baik sempat kawal lagi.,.bukan la nak marah sangat,tapi camtu la hakikat yang sedang kita alami sekarang nie....yang perempuan sibuk nak jadi lelaki,yang lelaki plak sibuk nak jadi cam perempuan....aku memang dok reti doh dunia sekarang nie,.,,bak kate orang terengganu "balik abu skali doh" (lintang pukang)....

yang tu satu hal...yang satu hal lagi plak,.,aku tengok budak-budak remaja sekarang nie memang susah nak tunduk hormat kat orang tua,,,ape masalah dia ngan orang tua-tua tue pun aku x tau...mungkin ade la jugak orang tua-tua nie xleh trima teguran dari golongan orang muda,tapi itu hanya segelintir je...korang bleh tengok senderi la dengan mata kepala korang camne dahsyat nya orang-orag muda zaman sekarang nie..yang x hormat orang tua tu satu hal,yang keje dia ragut orang orang,samun orang,pecah masuk pun rumah orang jugak,,,..ade la sekali tue kejadian selepas ragut berlaku depan mata kepala aku sendiri...bertempat di sekitar taman maziah..ternampak la makcik 2orang tengah berlari..dengan otomatiknya aku ketawa..huhuhu,.,sebab memang susah nak tengok orang berlari tengah2 panas terik camtu,tambahan pulak makcik-makcik...lame jugak aku prati,dengan muka cemas dia tu...kebetulan polis peronda lalu kat kawasan tu..aku tengok je la makcik tu tahan polis peronda tu...dari segi lenggok gaya percakapan makcik tue, aku tau la yang sebenarnay makcik tue kene ragut....pergh! memang sesuatu perkara yang menarik berlaku dalam negara kita nie...siang-siang hari pun peragut bermotor nie buat keje diorang..kalau dah malam tue, xtau la brapa ramai mangsa yang diorang dapt..hmmm..aku rase kerajaan perlu lakukan sesuatu demi rakyat malaysia nie....semakin hari aku rasa semakin takut untuk berada di negara sendiri..korang plak camne,masih berani sahut cabaran di nagara sendiri,.,.huhuhu...pandai-pandai korang la,.,

p/s : kalau kita wat negara sendiri nak x...kita buat kat hutan amazon tu..xpun kat bulan,.,.huhuhu.,.,.

No comments:

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd