:::Selamber:::: Raya lagi!

cari dalam selamber X

Blog_iklan
If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Monday, October 19, 2009

Raya lagi!

Raya datang lagi...kali ini giliran MPMkudqi pulak menganjurkan majlis liqa' aidilfitri untuk semua pelajar dan kakitangan kudqi...antara yang turut memeriahkan suasana dewan kudqi ialah ust kamaruzaman selaku HEP kudqi dan pensyarah bagi kuliah ususludin...tidak ketinggalan juga ucapan dari saudara saifullah selaku pengarah bagi liqa' aidilfitri pada kali ini...ucapan beliau yang agak-agak SELAMBER tu membuatkan orang ramai tertumpu kepadanya....tidak lupa juga seorang lagi yang baru menjadi warga kudqi ust hamdi harun selaku musyrif muslimin yang juga merupakan salah seorang tenaga pensyarah kudqi...liqa' tahun ini diserikan lagi dengan sedikit kelainan,setiap tahun atau fakulti boleh menghantar wakil untuk membuat persembahan dikhalayak palajar kudqi...antaranya adalah alunan nasyid yang di dipersembahkan oleh saudara mujahid dari kelas satu syariah dan begitu juga dengan tahun2 dari fakulti syariah dan usuludin yang menghantar wakil saudara omar,khairul dan rosli bagi meNYUMBANGkan suaranya dengan aluan nasyid yang dipersembahkan itu...serta tidak ketinggalan juga bagi abang-abang senior yang menyampaikan sebuah sajak dan pantun ala-ala boria itu dengan penuh bersemangat (hamdan,amir,zaid,iqram)...aku juga turut diundang sebagai hos dan pengacara serta ditemani oleh aizat sebagai pengacara bersama aku untuk memeriahkan lagi pentas pada hari tersebut...akibatnya aku demam selama hari,mungkn disebabkan dah terlalu lama aku meninggalkan dunia pementasan...pada kali terakhir aku berada di atas pentas semasa aku berada di MDQ rusila...rasanya sudah hampir 3tahun aku tak naik ke atas pentas untuk membuat persembahan....tahniah kepada pihak penganjur yang menganjurkan liqa' aidilfitri pada kali ini..semoga segala usahanya itu dapat mengeratkan lagi hubungan diantara pelajar dan kakitangan kudqi...selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin...


aku selaku pengara yang diun




No comments:

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd