:::Selamber:::: sejarah terukir...

cari dalam selamber X

If U have Site U Can Earn
Top pay per click payments. Make money from your website
Click Here...

Wednesday, January 27, 2010

sejarah terukir...




hari ini lajnah sukan dan kebudayaan ada menganjurkan perlawanan futsal diantara lajnah-lajnah termasuk pelajar IPA yang datang bertandang ke sini untuk exam sem...aku selaku ajk lajnah sukan turut serta untuk padang,sebagai persediaan awok-awok aku,seminggu sebelum perlawanan diadakan kitorang dengan semangat berkesukanannya menempah sepasang jersey setiap seorang...aku pun tak la turut ketinggalan jugak,sempat menibai sepasang kasut futsal hari sebelum perlawanan bermula...

jam 7.57am aku berangkat ke old trafford jeram dengan semangat yang agak berkobar-kobar untuk meraih juara dengan pakaian yang agak-agak serba baru ni.huhuhu...selepas taklimat oleh urusetia dan sedikit peringatan oleh tuan presiden saudara khai samsudin,perlawanan pertama di mulakan...pasukan aku menang ketika menentang lajnah ekonom dan tewas pada lajnah kebajikan dan pelajar IPA,abis runtuh harapan aku untuk menjulang piala pada tahun nie...oleh kerana lajnah info&tarbiyyah tidak mempunyai pemian yang cukup mereka mengimport aku untuk bermain dengan lajnah mereka...pada peringkat separuh akhir lajnah info menentang IPA,aku selaku goal keeper pada masa tu memang bersamangat waja untuk menebus balik kekalahan aku bersama pasukan lajnah sukan tadi..dengan kesungguhan yang ditonjolkan oleh setiap pemain,aku bolos 2jaringan seri dengan IPA sebelum omar menjaringkan gol ke3 untuk lajnah info dan seterusnya ditambah pula jaringan oleh dua lagi pemain lain menjadikan lajnah info-5 dan IPA-2....akhirnya aku berjaya memasuki peringkat final,peringkat final yang menentukan juara diantara juara....tapi memang sayang,pasukan aku tumpas di tangan pasukan lajnah kebajikan...


tidak pernah dalam sejarah kesukanan Kolej ni,lajnah sukan tewas pada peringkat seringan,kerana semua orang tahu lajnah sukan adalah diantara lajnah yang paling hebat dalam persatuan...dan memang tidak disangka,selama 2tahun aku menjadi ajk lajnah info tidak pernah sekali pun lajnah informasi menjejakkan kaki dalam perlawanan futsal...tapi pada tahun ini,lajnah sukan dan lajnah info masing-masing telah mencipta sejarah baru dalam kesukanan kolej ini....komen aku selaku penganjur,perlawanan futsal pada kali ini memang di luar jangkaan aku,kerana semua lajnah-lajnah memberikan komitmen yang amat tinggi,seperti lajnah akademik contohnya,mereka pun menempah jersey untuk pasukannya kerana ingin menyertai kejohanan futsal pada kali,termasuk lajnah kebajikan yang juga turut memakai jersey baru walaupun nampak macam pasukan power rangers.huhuhu...tetapi menjulang piala johan,tahniah pada lajnah sukan...dan terima kasih juga kepada pelajar IPA yang turut serta memeriahkan perlwanan futsal pada tahun ini...dan aku jugak ingin mengucapkan selamat berstudy dan selamat berexam..semoga rintihan yang korang semua lalui ini adalah kunci kejayaan korang di masa akan datang....

No comments:

:::Selamber::: © 2009 Template by:
MJ corporation sdn bhd